wybrani Klienci Follow

  • Stała współpraca od 2003r.
  • Szkolenia dla pracowników oraz supervisorów Cafe Nescafe z zakresu: Motywacji zespołu, Pracy z zespołem, Obsługi Klienta, Technik sprzedaży, Sprzedaży sugerowanej
  • Stała współpraca od 2005r.
  • Obsługa klienta windykowanego - dla pracowników terenowych działu windykacji
    • Wdrażanie i egzekwowanie standardów obsługi klienta- dla managerów
    • Szkolenie dla Działu technicznego z zakresu Obsługi klienta
    • Coaching grupowy i indywidualny dla managerów
    • Coaching dla Działu Audytu
    • Szkolenie z Technik sprzedaży dla Działu sprzedaży
    • Szkolenie dla działu Call Center z telefonicznej obsługi klienta
    • Szkolenia dla pracowników Centrum Obsługi Klienta
    • Szkolenie dla managerów "szyte na miarę", stworzone po audycie
    • Szkolenie komunikacja w zespole
  • Współpraca od 2011
  • Train the Trainers - cykl szkoleń dla trenerów wewnętrznych poprzedzony audytem
  • Techniki sprzedaży dla pracowników działu sprzedaży
  • Jak prowadzić rozmowę oceniającą? –szkolenie dla managerów
  • Współpraca od 2010
  • Obsługa Klienta - szkolenia dla pracowników działu obsługi klientaTrudny Klient - szkolenia dla pracowników działu obsługi klienta
  • Stała współpraca od 2010
  • Coaching sprzedażowy dla handlowców
  • Coaching grupowy z rozwoju umiejętności managerskich
  • Delegowanie i egzekwowanie zadań dla managerów i dyrektorów regionów
  • Współpraca od 2010
  • Zarządzanie zespołem dla teamliderów i managerów
  • Delegowanie zadań dla teamliderów i managerów